Snabba svängar!

Vad snabbt det kan vända mentalt!
Jag har haft ett härligt flow länge men den senaste tiden har det varit som en berg-o-dalbana.
Igår var jag låg och famlade i mörkret. Jobbade hårt med mina tankar kring mig själv. Idag när jag slog upp ögonen så hade jag en bra känsla i kroppen. Tog på mig mina ”smal”byxor som satt som ett skin i somras men nu är alldeles för stora.
Vågen sa +1,2kg men måttbandet sa ett litet minus runt midja och rumpa. Och ett litet plus runt Biceps och lår.

Jag var rädd för denna veckans vägning pga att jag gick under ett delmål förra veckan dvs under 80. Men nu väger jag 81kg igen… Inget konstigt, för var 4de vecka så går jag upp minst 1kg. Så det är inget jag deppar för idag, men jag trodde att jag skulle bryta ihop. Men icke! För idag är jag stark. Och jag kan inte vara ledsen när jag ser detta i spegeln! Jag kan knappt inte tro att det är jag!

Denna bild visar mig OCH ett mål, ni ser medaljen?! Det är min sambos, han springer hinderbanelopp, det ska jag också göra en dag!!!

Nu tar vi denna fredag med storm!

IMG_0441.JPG

5 tankar om “Snabba svängar!

Lämna en kommentar