Garn, rosor och tomater

Caroline skrev till mig och frågade om jag ville göra ett kreativt porträtt av henne. Det ville jag absolut göra. 

Jag blev oerhört inspirerad och kunde inte motstå att sätta igång så fort jag fått bilden hon ville att jag skulle utgå ifrån. 

Sen bad jag henne att skriva några rader om sig själv. Hon skrev bl.a.  att hennes största intresse är stickning, hon gillar att odla och favoriterna var tomat och gurka. Hennes favorit blommor är rosor och tulpaner. 

Resultatet blev så här. Det är så kul att vara igång med ritandet igen

Om ni vill se Carolines fina och inspirerande bilder på det hon stickat så hittar ni hennes konto på Caarolineeb

Kommentera

