Det var oerhört längesedan jag ritade på paddan. Tiden räcker inte till att både sticka, träna och rita. Men eftersom min handled strejkat lite efter all stickning så tänkte jag att jag får ta lite små pauser i stickandet och då kanske rita lite.

Jag hittad denna gamla bild från 2012 och fick ett sug att börja igen 

Det första blev ett nytt självporträtt, jag  känner att jag är lite ringrostig. Men kul är det


När jag gjort klart självporträttet så ville jag bara fortsätta rita och då kom jag att tänka på en tjej som heter Josefin som inspirerar mig. Hon är en färgstark tjej som är otroligt hjälpsam och en fantastisk stickerska.   Ni hittar henne som Josefinast på Instagram 

Kommentera

