IMG_0043

 

När jag ritar så går jag in i ett meditativt tillstånd, jag drar lite sträck och färglägger. Jag koncentrerar mig men det är något i mitt inre som slappnar av. Ibland ritar jag ofta men ibland går det månader och till och med år emellan gångerna. Men när jag väl gör det så hamnar jag snabbt i min bubbla som jag trivs så bra i.

 

Igår blev det ett självporträtt och idag så uppmärksammade Anna Maltz som gjort stickmönstret till både mössan Signal och sjalen Rockhopper att det var det jag hade på mig på bilden. Inte något jag själv tänkt på.

IMG_0044.JPG

Ikväll blev det ett porträtt på Anna som är ägare till min favorit butik Tant Hulda som ligger här i Lund. Det är dit jag skickar mina nära och kära när de vill handla något till mig.

One thought on “

Kommentera

