Jag klarade av att lämna in i tid!

Klockan har slagit 17 och mina bilder är inlämnade. Jag får nog säga att jag är nöjd i det stora hela. Idag gällde det att få snabba idéer och genomföra det. Det gick inte att tänka för länge för då skulle jag inte hunnit med.

Temana var: 1. Rytm 2. Krock 3. Vinklat 4. Karaktär 5. Början 6.Samlad

Jag har haft en riktigt rolig dag. Även om jag gjorde detta helt själv så kände jag en oerhörd glädje och att jag fick idéer ganska snabbt. När jag var nere i V.Hamnen och fotade så blev mina byxor helt genomblöta av vågorna som slog upp på land. De blöta byxorna blev riktigt kalla och jag frös som bara den. Men vad gör det när man är varm i hjärtat och gör det man älskar?!

Tyvärr kan jag inte visa er bilderna förrän nästa helg. Så ni får hålla till godo med denna bild jag tog idag i stället!

Förutom allt fotande så har jag äntligen fått min älskade OnePiece av Freddan. SÅ otroligt skön, nä…den e inte så snygg..men va fan. SKÖN är ju det rätta här hemma. Fast jag vill egentligen gå bort till Ola med denna ikväll oxå. Men det får jag nog inte! ;P

Nä, lite mellis och kanske ett bad så man får inte värmen i själen!

Ta hand om er!!!

#puss

En tanke på “Jag klarade av att lämna in i tid!

Lämna en kommentar