Smycketillverkning

  

För en och en halv vecka sedan så visade en vän mig krympplast, sen dess så har jag varit helt besatt av det. 

Mina första alster var nyckelringar och ett par örhängen.

  
Sen har huvudet gått på högvarv och det har spottat ut idéer. 

Som de flesta av mina vänner och bekanta vet så älskar porslinsdekorer och kaffe. Och då föddes idéen om att göra just det jag älskar, en kanna kaffe med kopp

  
Detta var det första halsbandet. Sen har det blivit 2 till efter det och det är en ”risk” att det kommer bli MÅNGA fler! 

  
Jag kan verkligen rekommendera krympplast! Fast jag måste gå ut med en varning att det kan vara starkt beroende framkallande! 

Kommentera

