Marsbilder

           

Det har varit tufft känslomässigt de första månaderna på detta år. Jag har trillat tillbaka till beteende och tankar som jag jobbat aktivt med att slippa. I mitt huvud har jag känt mig lika stor som jag var 2013 och börjat tvivla på mig själv och mina mål. Jag sköt upp månadsbilderna 3dagar bara för jag kände mig som en barbamamma i huvudet. Jag började jobba mentalt för en krigshandling när jag skulle se bilderna. MEN när jag såg bilderna så var det ju ingen fara!! Va tusan! Denna jag på bilderna är ju helt okej!! Kan andas ut men jag har tagit i mitt huvud och tankar kring mig själv igen. 

Kommentera

