Man får göra det man kan

2015/01/img_1730.jpg

Idag kom ett nytt träningsupplägg. Det kommer bli 5st cirkeltränings pass i veckan. Som mitt liv ser ut nu så kan jag max få in 3st gymbesök. Men vi kommer ordna det, vi får helt enkelt köpa hem en skivstång så jag kan köra 2st pass hemma. För jag tänker köra detta fullt ut i alla fall. Jag vill få resultat så då gäller det att hålla sig till planerna. Hållet man sig inte till planerna då kan man inte räkna med resultat.

Jag tycker bättre om att träna på gymmet, det är lättare att komma in i ”bubblan” men kan jag inte komma dit 5 gånger i veckan så får man ju göra det bästa av det.

Känner mig taggad till 1000!

Detta blir bra!

2015/01/img_1707.jpg

One thought on “Man får göra det man kan

Kommentera

