Full fart framåt

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/320/32309218/files/2015/01/img_1627.jpg

*uppdaterad*
Det är så skönt att vara i full fart igen efter sjukstugan här hemma. 5st pass på 5 dagar är gjorda. Benen kändes tunga idag på PW.

Pga oväntade kostnader så känner jag att jag inte har råd med min PT-online för tillfället. Vilket gör mig lite nervös. Jag gillar att ha program att gå efter, ha någon som har tänkt till och har en progression i övningarna.
Nu måste jag hålla i de trådarna också.

Samtidigt som jag blir nervös över det hela så ser jag fram emot att hålla i de trådarna. Jag har en del kunskaper och jag kommer dessutom ta och läsa på lite extra plus jag har lite kontakter som kan hjälpa mig om jag frågar.

Det PT-upplägget jag kör på nu är att bygga muskler och forma kroppen. Vilket jag vill fortsätta att göra. Men jag vill addera lite saker i min träning och de sakerna ingår inte i detta konceptet. Så då behöver jag inte känna att jag fuskar genom att inte enbart köra efter deras upplägg (vilket funkar) men jag vill ha mer. Kanske dumt att bryta ett bra koncept, men samtidigt känner jag att jag vill utmana mig och kasta in fler pinnar i brasan när den nu är igång.

Mina mål 2015 (förutom min träning och forma och stärka kroppen) är:

8mars göra mitt första lopp ever
2 Maj Toughest i Malmö

(4 Maj springa vårruset, 9Maj lundaloppet ) – tyvärr lite för tajt på Toughest.

19 sep Color run i Lund

Sen är det möjligt att jag anmäler mig till fler. Eller så kommer jag inte alls vara sugen på de här med lopp. Vi får väl se efter denna sommaren.


Uppdatering:

Efter jag skrev detta inlägg hände det många fantastiska saker. Jag fick bli ”reklampelare” för mammafitness igen . Blev oerhört berörd, var inte beredd att se min resa bara så där när en vän taggade mig i inlägget. (Givetvis har de fått tillåtelse att visa bilderna, men det var ett tag sen de frågade så jag visste inte att de skulle visas nu igen)
Sen så fick jag en gåva av en underbar kvinna 3mån av förlängning av PT-online! Behöver jag skriva att jag började gråta av glädje?!?!

Kommentera

