Avslutar 2014 med att låta en dröm gå i uppfyllelse

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/320/32309218/files/2015/01/img_1553.png

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/320/32309218/files/2015/01/img_1555.jpg

Igår var det en stor dag i mitt liv, en dröm gick i uppfyllelse!
Att springa 1mil!!!! Det har varit så avlägset i min värld.
Titta HÄR och lyssna på mina tankar som jag hade för någon månad sen. Då så stolt för 40minuter jogg och igår så sprang jag 68minuter utan stopp och en distans på 10 000meter.
Direkt efter min dröm gick i uppfyllelse så lät det så HÄR

Jag försöker fortfarande smälta det hela! JAG KAN!!!!! Vill bara skrika ett glädjeskrik i stil med Marias i Sound of music. Ingen kan stoppa mig nu! 2015 ska bli ett spännande år med många roliga utmaningar inom träning och lopp. Spännande! Den 8mars gör jag mitt debutlopp. 6,5km i skogen kommer det att bli. Lite nervös är jag redan, men jag ser fram emot det samtidigt. Jag vill lära känna mig själv under de omständigheterna också!

Kommentera

