Månadsbilder

Idag var det dax för månadsfoto, eller rättare sagt, jag är 4dagar sen med mina månadsfoto.

Det är mörkt på morgnarna när jag brukar ta bilderna så jag sköt på bildtagning tills det blivit lite ljusare. Men det hjälpte knappt inte för det var bara grått ute, så det blev en hemsk blixt användning.

IMG_1069.JPG

Jag hade den bästa assistenten och hejarklacken.

Efter jag tagit bilderna kände jag mig så jäkla besviken. Besviken på att jag ser att massa muskler försvunnit under dessa 6veckors sjukdom.

Förvisso så är det inte samma ljus på dessa bilder som de andra, blixten dödar lite men detta är utgångsläget nu.

IMG_1086.JPG

IMG_1083.JPG

IMG_1085.JPG

IMG_1084.JPG

IMG_1087.JPG

IMG_1088.JPG

IMG_1089.JPG

Jag var så besviken i morse så jag nästan började gråta. Men nu i eftermiddags så tittade jag på bilderna igen, men jag kan ju för fasiken inte vara besviken!
Man blir sjuk, inget att göra åt. Jag har lyssnat på kroppen och tagit det varligt nu när jag satt igång. Jag kan inte räkna med mirakel.

Jag är oerhört glad över att det är mitt huvud som sitter på den vänstra bilden numera.

IMG_1096.JPG

Kommentera

