Månadsbilder

IMG_0677.JPG

IMG_0678.JPG

IMG_0680.JPG

IMG_0679.JPG

Den 20 okt tog jag denna månadens bilder. Oerhört kritisk var jag i början när jag såg bilderna. Har enbart tränat 2 veckor denna månaden pga halsont.

Men idag när jag såg bilderna så såg jag framsteg. Jag såg saker som jag inte gjorde då. Bilderna har mognat fram.

IMG_0750.JPG

Ett år mellan bilderna… Det har hänt en del från höggravid och 124,4kg till 79,8kg.

När jag är läser om andra som gör viktresor så slås jag av att alla ska göra det så snabbt som möjligt. Men jag ska inte säga något för det ville jag förr också. Men jag fallerade varje gång då. Men nu så låter jag mig ta min tid och vet att jag kommer nå mina mål.
Att gå ner ca 45kg på två år gör ju ingen nervös. Det har fått ta sin tid men jag är oerhört nöjd och stolt. För om jag hade stressat och pressat mig fortare så hade jag inte klarat hålla det.

3 thoughts on “Månadsbilder

  1. Vad jag gillar ditt sunda förnuft i detta. Folk som jäktar känns som att de inte hinner med sig själva, eller med sina förändringar. Dina 45 kilo, du vet att det är en hel människa va? Det är otroligt! Din resa är så jäkla bra. Glad för att jag får följa den 🙂

      • 8 kilo ifrån att ha gått ner mig 😀 (ta detta på rätt sätt), men det är fn mycket! Det är stort. Du får det att låta som att det gått så himla långsamt, men det har de nog ändå inte gjort. Det har bara gått vettigt =) På ett sätt som du kan fortsätta leva på och du tycker det är kul ❤

Kommentera

