Fyra veckor

IMG_3444.JPG

4 veckor har gått sen jag började på Mammafitness igen. 2v med fokus på mat och nu har det gått 2v med träning. Tyvärr har jag varit krasslig denna vecka så det har inte blivit mycket träning här. Men herr våg och fru måttband träffas i alla fall.

På 4v så har jag gått ner 3kg, 2,5cm har försvunnit i midjan, – 2cm runt rumpan, -2cm runt låret och 0,5cm runt överarmen.

Jag kan bara säga att jag är oerhört nöjd med mitt resultat!

Det som jag måste jobba vidare på är att planera min mat.

Nu är det bara jobba vidare med bra mat och träning och lita på processen för då kommer jag nå några av mina uppsatta mål inom överskådlig framtid. Mål som jag bara kunde drömma om när jag började denna resa. Men jag börjar kunna skymta de nu, vilket känns kittlande och stort på något sätt.

Kommentera

