Månadsbilder aug

Så var det den tjugonde igen, kameran åkte fram i morse. Det stora problemet just nu när det är dax för bilder är att dagsljuset är lite dåligt runt 8tiden.

Jag visste att det inte skulle vara några större förändringar denna månaden för om jag ska vara ärlig (vilket jag ska) så har jag mystränat lite de senaste veckorna. Mystränat är när man gör det man ska men man tar inte ut sig helt. Utan det har varit bekvämt och kört en del teknik.

Jag har gjort det lite medvetet och lite omedvetet då jag väntat på att mammafitness skulle sätta igång för min del. Vilket det har gjort nu.

Med matregistreringen har jag varit igång i 2veckor och i måndags så fick jag mina träningspass.
Dessa 2v har gett lite resultat på vågen
och någon halv centimeter här och där har minskats.
Passen jag kört har gjort att jag är öm av träningsvärk i hela kroppen!!! Plågsamt skönt!

Här kommer iallafall bilderna

IMG_9797.JPG

IMG_9800.JPG

IMG_9798.JPG

Kommentera

