Träningsresultat jan-juli

20140721-125837-46717214.jpg

Idag var det dax för månadsbilderna. Hade inga större förhoppningar om några synligt förbättrade resultat då jag har varit iväg 2v under semestern och inte tränat lika många pass som vanligt. Räknade ut att jag enbart tränat 10st riktiga pass mellan juni och juli bilderna. Jag har tränat lite mer än de 10passen men det har inte varit några ”riktiga” pass utan mer känner på lite armhävningar, knäböj och några plankor.

Jag har tränat 3-4 pass i veckan på gym sedan förste januari. 1pass i veckan är jag ute och PW:ar.
Det är enbart 2,6kg som försvunnit på dessa månader men kroppen har börjat få muskler.
Jag har tyvärr gått med höftböjar inflammation i många månader och pga det inte kunnat träna så mycket ben. Har börjat få träna ben nu lite smått, men inte i den utsträckningen jag har kunnat göra innan.

Hur det än är så känns det alltid som jag kunnat göra mer eller bättre men när jag ser på bilderna från januari tills idag så kan jag inte vara missnöjd.
Jag är inte nöjd och vill inte sluta utan jag vill vidare! Jag vill se vad jag kan prestera och vad mitt bästa jag kan bli!

20140721-131425-47665691.jpg

20140721-131424-47664408.jpg

20140721-132054-48054269.jpg

Jag visar mina nya månadsbilder nu utan lösenord, detta för att jag känner att jag är stark och trivs som jag är. Jag kan gå i bikini på badet och varför ska jag inte kunna vara öppen här?!
Jag är inte helt redo att visa mina före bilder än. Men det kommer nog komma det också. Jag skäms inte för dom, utan känner mig inte bekväm i de bara.

Jag ser ljust på framtiden och jag ser fram emot att utvecklas både mentalt och kroppsligen!

2 thoughts on “Träningsresultat jan-juli

Kommentera

