Är så tacksam!!

20140705-203236-73956905.jpg

Så var Partille cup över för denna gång.
Det är en underbar upplevelse, man lär känna sina spelare så mycket bättre när man får umgås med dom i 24/6.

Jag har sagt det förr, men måste säga det igen, att vara barn/ungdomsledare är fantastiskt!!

Jag ska inte sticka under stolen med att det är tufft i bland! När man är iväg så här länge med barn, nu i mitt fall 38st 11åriga killar, så uppstår det situationer som man blir irriterad, upprörd och förbannad. Men om man jämför alla de gånger man skrattar, ler, klappar om varandra och en värme i bröstet sprider sig så är de lite negativa känslorna inte många procent.

Tänk att jag får vara med och forma dessa individer! Tänk att jag får vara med att skapa minnen med dessa människor! Tänk att jag får vara delaktiga i deras liv och förhoppningsvis vara en del i att de blir trygga individer som tror på sig själv och kan stå upp för sig själv och sina medmänniskor.

Att vara idrottsledare är så mycket mer än bara själva sporten! Detta är så stort på många sätt!

20140705-204619-74779992.jpg

20140705-204619-74779060.jpg

Kommentera

