Större perspektiv

20140629-232343-84223585.jpg

Det är inte helt lätt att se framgångar när man går skadad/inflammerad så man inte kan träna fullt ut. Det känns som jag inte gör tillräckligt, samtidigt som jag försöker lyssna på kroppen så den läks så jag kan komma igång igen.

Nya månadsbilder tog jag i dagarna, såg ingen större förändring från Maj månad. Men så tog jag fram kort från när jag var som störst, dvs några dagar/veckor före lilla M kom. Denna bild har Pernilla tagit.
Den högra bilden är från igår. Jag måste försöka att se förändringen i det stora perspektivet! Jag kan inte vara missnöjd!!

Jag kan inte vara missnöjd men jag vill fortsätta utvecklas, både på insidan och utsidan. Jag vill fortsätta bygga muskler och en funktionell kropp! Jag vill bli stark och klara av att göra en chins utan någon hjälp. Jag vill klara av att gå armgång och en massa fysiska prövningar! Jag vill utvecklas!!! Inte stå still!!

6 thoughts on “Större perspektiv

Kommentera

