För vi har tagit studenten!

20140611-092324-33804506.jpg

Igår tog min älskade brorsdotter studenten. Min ”lilla” tjej, nu när jag sitter här dagen efter så har jag en härlig värme i bröstet och tårarna ligger nära till hands.

En härlig kväll med familj, vänner och skratt blev det igår.

Jag vet att det kommer gå bra för Trissan i vuxenlivet. Hon har alla de egenskaper som krävs för att ta livet och världen med storm. Kan till och med känna en liten ”avundsjuka” av att ha hela livet framför sig. Hon kan göra precis vad hon vill. Inget kan stoppa henne.

20140611-093009-34209843.jpg

Majkens nästkusin Freja med föräldrar var också och firade Trissan. Dessa underbara barn. De e så fina ihop! Dessa fröknar kommer garanterat göra mycket bus ihop i framtiden! ❤️

20140611-093204-34324448.jpg

Kommentera

