Så var det den tjugonde igen

Denna månad har varit lite upp och ner, har haft känningar i en axel i 1,5v och fick ta det lugnt med arm/axel -övningar. Sen har höger lår krånglat i ca 3veckor och jag fick svar på vad det var idag. Inflammation i höftbörjarmuskeln. Så alla övningar med böjning i knäna är nono just nu, dvs knäböj, frivändningar, marklyft 😦 typ det bästa jag vet. Antagligen har det blivit för snabb och för tung upptrappning. Inflammationen har blivit bättre men det är inte bra så det blir att dejta sjukgymnasten lite nu. Fick en ny sjukgymnast, min förra jobbade bara på Malmö mottagningen nu men denna tjej verkade grymt bra. Fast jag gillade min förra också, lite jobbigt att försöka berätta alla problemen man haft för en ny människa. Lättare med en som redan är insatt.

De senaste veckorna har jag kört lite mer rygg, och lite resultat har jag fått.

20140520-164857-60537199.jpg

(Övriga foto blir i ett låst inlägg här efter)

Kommentera

