Det känns bra att det var du som fick det!

20140427-143552.jpg

Vilken loppisdag det blev idag!

Det första som jag sprang på var ”Picknick” fatet, ett pangpris om ni frågar mig hela 30kr fick jag betala. När jag hade betalt det och packade ner fatet så säger säljaren ”Jag är så glad över att du köpte det! Många har tittat på det, men det känns bra att det var du som fick det!”  Så himla gulligt sagt!

Totalt så betalade jag 230kr för allt, då är det 12st gula talrikar och 2st stora flata.

Igår blev det en runda på Esplanaden innan träningen, det vi kom hem med där ifrån var ett par fina Kavat sandaler till Lilla M för 20kr och en rosen sele (gammal sele att ha i vagnen) som hade gå bandet kvar, hela 10kr. Så jag är väldigt nöjd med helgens kap!

Behöver jag ens säga att jag ÄLSKAR loppisar!?

Kommentera

