Skevt

20140407-155222.jpg

När denna bild togs så skulle jag till en av mina vänners bröllop. Jag kände min så himla fin. Jag hade tappat 10kg och jag kände mig smal(are) och vacker.
Min svärmor tog denna bild innan vi begav oss mot kyrkan. När korten framkallades och jag fick se denna bild så var det som att någon kastade en spann isvatten över mig och högg mig med en dolk i hjärtat!

Detta var många år sedan (ca 4,5) men varje gång jag ser denna bild så blir jag påminna över hur skev den inre bilden av sig själv kan vara och hur man verkligen ser ut.

(Den kan givetvis vara på andra hållet också)

3 thoughts on “Skevt

  1. Du var fin den dagen i dina ögon och andras. Att gå ner 10 kilo gör otroligt mycket för än själv och speciellt självförtroendet. Att din verklighet är en annan idag tyder på mer framsteg 🙂

Kommentera

