Energipåslag

20140212-192800.jpg

Vissa dagar är bara bättre än andra, så är det ju bara!

Onsdagar, det innebär ”Mamma och Majken dag” dvs Majken är hemma från förskolan med mig.

Min lilla tjej har bjudit på ett strålande humör hela dagen. Skrattat, busat och myst.

Förmiddagen lekte vi på öppna förskolan som vi var mån – tor när fröken var liten. Jäklar vad hon röjde där, det märks att förskolan gjort henne tuffare på dessa få veckorna.

20140212-193239.jpg

När vi ätit mellis och det var dax för vila så passade jag på att få min träning avklarad. Tyvärr missade jag mitt mål med 60meter, men en bra PW var det.

Efter lill-fröken vaknat och vi ätit lunch så tog vi ett busbad där hon visar hur jag brukar göra när jag tvättar håret. Det är så jäkla coolt att hon visar hur mycket hon förstår och ser genom att visa.

20140212-193617.jpg

Vid 15 så började krypa i min kropp, så vi tog på oss och gick upp till stan. Majken skulle gå baklänges tyckte hon, det tyckte inte hennes mamma efter hon backat i 20m på 15minuter.
(Elaka mamma!!)

20140212-193847.jpg

Nu ikväll har min pappa varit här. Vilken morfar-gris lilla M blev!!! Visst har hon visat morfar kärlek innan, men inte på detta viset! Mitt hjärta bara smälte av all värme och kärlek!

20140212-194124.jpg

Vissa dagar är bättre än andra!

2 thoughts on “Energipåslag

Kommentera

