I huvudet

20140104-065710.jpg

Som ni förstått så har jag haft en hel del tankar kring min träning. Rent ut sagt så är det nästan det enda som har funnits inne i huvudet!

Jag vill så jäkla gärna lyckas och få de resultat jag drömmer om. Jag vill inte upprepa mina misstag jag gjort förr, där av så har jag rannsakat mig själv hur jag gjorde då så jag INTE gör samma misstag igen.

Igår så ringde klockan 05.30. En timme senare stod jag vid gymmet och skrev på ett autogiro avtal så nu är det bara att köra.
Jag tränade på otroligt bra även om jag inte är den piggaste varelsen på denna jord på morgonen.
Träningsvärken idag är inte att leka med!

Min plan är nu att köra de program jag fått via Mammafitness, jag kände ett tag att jag inte hann köra alla de programmen fullt ut så jag har mycket att jobba med där.

Någon frågade mig igår vad mina mål var just nu. Mitt första mål är att träna alla pass jag har på detta programmet månaden ut! (Sen såklart ska jag fortsätta) Sen är mitt andra mål att gå ner 5kg till Maj. Har 10kg kvar till jag nått mitt mål jag satte upp för 1år sedan.

Jag lägger fokus på min mat. Jag vill äta så rena produkter som möjligt.

Nu är det bara att köra!

Kommentera

