Snurriga tankar kring träningen

20140101-222229.jpg

Just nu känner jag mig nervös, lite illa till mods och jävligt peppad.

Jag har 100 000 tankar kring min träning men jag kan inte sortera dom riktigt.

Jag har tränat hemma med vikter i snart 1år och det är dax att börja gå till ett gym känner jag. Jag saknar gymmet!
MEN detta är ett nytt gym, jag är inte ”hemma” där (än). Dessutom så är alla mina träningsprogram baserade på att göra de hemma, jag är ju sugen på marklyft, långa rep mm

Fast samtidigt vet jag att jag kommer få resultat om jag följer de program jag har. MEN hur kommer detta funka?! Lilla M ska börja på förskola, jag vill vara hemma varje sekund med henne när jag är ledig och hon är hemma. Jag vill inte åka till ett gym och enbart få träffa min älskade dotter i 1timme innan hon ska sova.

Hur ska jag kunna lägga detta pussel och få det att fungera?! För jag vill ha HELA kakan och äta den! Jag vill bli en sund tränad kvinna som kan uppfylla mina drömmar gällande tävlingar och fysiska prövningar.

20140101-223616.jpg

Jag kan få till 3st gymbesök i veckan. Och sen så kan jag ta PW med Lilla M den dagen jag kommer ha henne hemma från förskolan. (Tanken är att hon enbart ska behöva gå 4dagar i veckan på förskolan)
Sen får jag kanske köra lite extra träning här hemma. Det skulle ju fungera. Eller hur?!

Det jag också är nervös över är att jag kommer ge upp och misslyckas med mitt projekt att bli en bra förebild för min dotter gällande träning, mat och sund inställning till sig själv.
Som sagt en massa snurriga tankar och funderingar.

Men det jag vet är att jag ska påbörja en utmaning i morgon.
Plankan! Detta kommer inte bli lätt..
Jag känner ingen oroar förrän dag 11.
Men sen gha, detta är något att bita i!
Hej 30dagar med plankan! Nu kör vi!!

20140101-224255.jpg

Kommentera

