Uppdatering i viktresan

20130906-124831.jpg

Fredags dejten med herr våg gick bra idag.

Han visade -1,1kg från förra veckan och totalt sen MF starten i januari är det minus 21,8kg (totalt när jag var som störst i nov så är det minus 35,9kg )

Måttbandet visade
Midjan -1cm (-14,5)
Rumpa -1,5cm (-16)
Lår -0,5cm (-9)
Överarmen +-0 ( -5,5)

Jag är 0,1kg från den vikt jag vägde in på hos barnmorskan vid första mötet. Det känns otroligt bra att ha tappat nästan allt jag gick upp under graviditeten. Om jag någonsin blir gravid igen så ska jag inte släppa kontrollen som jag gjorde denna gång!!

Tanken va inte att skita i allt, utan planen var att max gå upp 12kg. Det blev ju lite mer än så…. + 36kg och det var inte ens ett problem för mig. Det är lite skrämmande! Förvisso att Majken och allt som hör till en graviditet vägde lite i magen men inga 36kg.

Nu fokus mot nästa delmål som är om 3,5kg. Frågan är vad jag ska belöna mig med?!

Borde dessutom ta tag i att beställa tid både för ansiktsbehandling (som var belöning för delmål 2) och tatueraren (som var belöning för delmål 3)

Ha en skön fredag!

2 thoughts on “Uppdatering i viktresan

  1. Redig tjej!!
    Jag är så förbannad på mig själv att jag har så dålig karaktär.
    Du har ju en anledning till din viktökning. Jag kan inte skylla på något.
    Hehe…
    Jaja. Ska snart, ska bara, senare, inte idag osv.

Kommentera

