Fina kreationer

20130826-050705.jpg

Hur klarade jag mig då?!

Alldeles utmärkt. Jag köpte med mig bär, kvarg och keso som jag inte ens ätit av. Jag tog och drack kaffe och njöt utav Alice fina kreationer med ögonen.

Fs kusin Alice som är 15år har blivit en riktig hejare på att baka. Vi har blivit bjudna på en hel del tårtor och kakor nu. De ser fantastiska ut och de har smakat underbart!

Jag tycker det är häftigt när människor och speciellt när unga personer hittar en sak som de brinner för och nördar ner sig i rejält.

Kommentera

