En bit påväg

20130823-220702.jpg

Idag passerade jag -20kg sen jag började med mammafitness. Det har tagit mig 7månader att tappa dessa 20. Men totalt sen jag var som störst så har jag blivit av med 34,2kg och det är sen lillfröken kom för 9 månader sen.

Dagens minus blev på -0,7kg. Nöjd men lite irriterad. När jag tjuvvägde mig i veckan så hade jag ett större minus sen kom ”kvinnoveckan” igång och då blev resultatet detta. Jag är 0,3kg från mitt delmål. Men det ska tas nästa vecka.

Kommentera

