PB

20130819-104035.jpg

Så jäkla gött med ett PB (person bästa) så här på en måndag morgon.

På 60min så hade jag avklarat 6,51km. När jag började mina pw för några månader sedan så var målet 10min per kilometer och allt under det var jag jätte nöjd med.

Efter min lilla svacka i förra veckan så har maten gått bra och framförallt sockret har gått jätte bra.

Jag fick för mig att jag skulle ställa mig på vågen i söndags, vilket jag inte borde för en dejt i veckan med herr våg räcker. Men vilket fall så var det otroligt trevlig siffra han visade. Nu hoppas jag på att den siffran består och kanske lite mer minus till fredags dejten!

Känner mig super taggad! Hoppas det håller i sig ett tag så denna kropp kan få rejält med träning och resultat!

Kommentera

