Ål ål

20130806-155240.jpg

Söndagen den 4aug var en stor dag för denna mamman. Jag såg min lilla fröken ta sina första krälande tag framåt. Den lyckan som lyste från hennes ögon, den är obeskrivlig! Jag började nästan gråta av den värme jag kände i hjärtat. Samtidigt så är det lite vemod, hon är snart en stor tjej.

Men detta är så coolt att få uppleva. Jag ser hur hon tränar varje dag för att kunna göra alla ”bas” rörelser som vi människor gör. Så när hon lyckas koordinera ihop kroppens alla delar och gör det hon kämpar för så blir man så impad och gläds över hennes framgång och utveckling.

Tänk om man själv hade övat/tränat som små barn gör!? Jäklar vad grym man hade varit på det man tränat på.

Kommentera

