Arnolds press

20130801-113003.jpg

Blir så jäkla arg på mig själv! Varför prioriterar jag inte min träning?! Jag har missat 2-3 pass många veckor nu. Dvs resultatet blir inte lika bra som jag kört 6 pass.

Idag körde jag på bra. Torsdagar innebär nu med mitt nya program att axlarna får jobba. Jag tycker det är kul, skönt och jag mår så otroligt mycket bättre när jag tränat.

Efter styrkan så tog jag med mig Eddie och lill fröken på en 3km promenad, tog mig 30 min så fick upp pulsen lite också.

Kommentera

