Ytterligare lite nytt

20130730-215814.jpg

Idag fick min nya röda klänning göra premiär.
Jag kan bara säga att jag älskar den! Så himla skön och i mina ögon snygg. Jag önskar så himla mycket att jag hade haft min mormors gamla klänningar. Jag önskar att hon levde så hon kunde hjälp mig och lära mig om hur kläderna ska bäras. Min mormor var både herr och dam skräddare. Sjalen jag hade i håret idag är min mormors gamla, det känns fint att kunna använda den. På något sätt känns hon fortfarande nära då.

20130730-220253.jpg

Idag fick jag ytterligare 2st paket. I den ena låg en fluga till F och i det andra var denna klänningen. Nr 3 i min lilla samling av vintage klänningar.

För övrigt så var vi en sväng i stan, jag skulle försöka ändra abonnemang på mobilen till ett billigare.
Jag kom hem med en iPhone 5 och månadskostnaden sjönk med 200kr. Inte illa!

Nu är det dax att krypa till kojs, i morgon så ska vi iväg på lite nya loppisar!

Kommentera

