Smygtitta

20130730-214714.jpg

Att ligga och smygtitta på lilla M när hon ska somna är bland det finaste jag vet.
Hon ligger och nynnar, pillar med saker, rullar runder, stoppar ner huvudet i kudden och reser på rumpan, fibblar med napparna, bytar den hon har i munnen mot den hon har i handen, skrattar, tar kontakt med mig och vill ha min hand så hon kan krama den mot sin kropp för en stund.

Jag kan bara känna mig lyckligt lottad över att ha blivit just hennes mamma.

One thought on “Smygtitta

Kommentera

