Jag vill bli med

20130725-174041.jpg

Idag så har vi varit på 8månaders kontroll av Majkanpajkan. Det gick jätte bra och hon fick tummen upp!

Känns skönt att hon utvecklas som hon ska och vi har insett att vi måste barnsäkra lägenheten. Jäklar vad hon börjar bli rörlig.

Efter lilla BVC besöket så gick vi till en av Fs arbetskollegers koloni och fika. Jäklar vad mysigt! Så nu är mitt ”JAG VILL BLI MED KOLONI” begär ännu starkare! Det är ju inte för inte jag är utbildad inom trädgård och hade ett trädgårdsföretag.

Vi får se om denna dröm blir verklighet eller ej. Men det hade varit mysigt om Majken hade kunnat ha en liten oas att springa runt i och plocka bär och busa i och Eddie hade kunnat få springa lite lös. Sen hade jag kunnat få lite skit under naglarna och få använda lite av min kreativitet och kunskap.

Kommentera

