När verkligheten knackar på

20130723-064506.jpg

20130723-064518.jpg

Ibland knackar verkligheten mig på axeln och då känns det så himla surrealistiskt att jag har en dotter här hemma och jag är mamma.

Det är inte bara jag och F utan vi har ett otroligt fint barn ihop. Att detta barn sitter och äter rån själv och pratar en massa raparkalja, skrattar, ler och har en massa härligt bus i ögonen det gör det ibland ännu mer overkligt.

Du lilla underbara overkliga barn, jag älskar dig till oändlighetens slut och tillbaka!

Kommentera

