Avkoppling

20130719-224838.jpg

Mörkret har lagt sig runt vår balkong. Jag sitter uppkrupen i en av våra stora vita metall stolar. Jag hör hur några av våra grannar runt om här på gården har besök. Ett sorl som är rogivande och känns hemtrevligt.

Min älskade sambo lagade tre rätters middag idag. Det var längesedan sist. Som han uttryckte det ”Det känns som vi är på date!”

Efter huvudrätten så gick vi ut en sväng med Eddie (hunden) och när vi kom in så gjorde F kaffe och hemma gjord glass. Under tiden så tog jag ledlampslingan som vi hade till juldekoration och satte upp ute på balkongen. Satte ut vår trälåda vi köpte förra lördagen på loppis som bord och hämtade ut våra zinkhus och förberedde med värmeljus.

20130719-225933.jpg

Just nu njuter jag till 100%, detta är sommar!

20130719-230454.jpg

Kommentera

