Kaos för inget

Jag tycker ibland (läs: ofta) att det är jobbigt att tolka mina räser fjärilar med rakbladsvingar som flyger i magen.

Jag kan få ett kort sms som lyder ” har du tid att prata?” , det kan vara startskottet för  dessa jobbiga kaos flygare i magen.

Jag avskyr verkligen känslan och den påverkar mig långt efter samtalet även om det inte var något att oroa sig för. Men känslan klistrar sig fast och vill inte släppa förrän jag övertalat räser fjärilarna att återgå till larver.

Kroppen man lever i är intresant och inte helt lätt att förstå sig på.

Kommentera

