Semestersvett

20130622-093502.jpg

20130622-093512.jpg

Ett litet steg emot den person som jag vill vara, dvs aktiv de flesta dagar även de som har ordet afton i sig.

Igår midsommarafton så vaknade jag upp på vandrarhemmet, gav Majken mat och hon somnade om. Jag tänkte tanken ”vakna till lite Stockholmsvyer?! Varför inte?! Jag kan och jag vill!” Jag hoppade i träningskläderna och begav mig ut i morgonsolen.

20130622-094722.jpg
Det blev en skön PW, men jag vet inte exakt hur långt det blev för jag råkade jag trycka paus uppe på bron. Men ca 4km blev det.

Jag älskar Nike runner + för med den kan man bege mig ut överallt för med GPS så ser jag kartan och går inte vilse.

Nu på morgonen så gick vi ut till lekplatsen som ligger här i närheten så Majken fick gunga så körde jag lite styrka. Känns otroligt bra. Semestern förstör inte min tränings inställning.

Jag vill ju ha semester från vardagen men inte från att må bra.

One thought on “Semestersvett

Kommentera

