Lek, spa och nu kommer vi Sthlm

20130620-203606.jpg

Vilken djungelvärme det varit idag. Inte min favorit. Men jag och Majen passade på att träffa Freja (Majkens nästkusin som är 3mån äldre) och Danne (min kusin) för lite gungning och filt häng på förmiddagen.

Det känns som det var längesen vi träffades nu, fast det är ”bara” ca 2veckor. Men vi brukar ses 1-2 ggr/v annars på öppnaförskolan.

I eftermiddags så körde vi baby-spa på balkongen. Vi måste ju snygga till oss när vi ska till huvudstaden några dagar.

Jag känner mig så där lite härligt pirrig i kroppen. Det ska bli så härligt att bara få vara med de man älskar och dessutom som bonus träffa underbara människor.
Vi har planer på fredagen men sen har vi inte något alls inbokat. Vi tar det som det kommer.

Det jag tycker är jäkligt gött är att både jag och F har packat ner träningskläder. Vi båda vill träna och vi älskar att göra det även när vi är på semester. Vi mår så mycket bättre av det och det är kul!

Nu får vi se om det ”bara” blir löpning för F och PW för mig och ”lite kroppen som vikt styrka”eller om vi hittar på något annat att göra som att klättra eller något utomhus gym eller något annat.

Vi får se vad Sthlm erbjuder!

Kommentera

