Träningens berg och dalar

20130619-183410.jpg

Tog en PW i förmiddags. 60min och mitt mål var 6km. Tyvärr så hamnade jag på 5950m. Sjukt irriterande!!

Körde mitt måndags styrkepass. Tyvärr så är inte min kropp återhämtad från förra veckans magsjukdom. Klarade en cirkel + 2övningar sen gav jag upp. Vilket gnager i mig.
MEN jag klarade 12st armhävningar på raken och dessutom klarade jag av att göra det ytterligare en gång! Sjukt nöjd!!

Det som är skillnad nu jämfört med innan är att jag är starkare i magen och rygg och orkar hålla kroppen rak. Sen att jag har bredare mellan fötterna nu och lade mer tyngd på armarna.
Kul kul kul!!!
Så fast jag är besviken i det stora hela så är jag sjukt nöjd med armhävningarna!! F sa till och med att de såg bra ut!!

Förlåt för alla utropstecken, bara så sjukt glad!

Nu kan jag vinka adjö till den mentala låsningen!

Hejhej!!

Kommentera

