En dag

20130618-224233.jpg

20130618-224245.jpg

20130618-224255.jpg

<a

Idag tog jag, Majken och Eddie oss en promenad till mamma och pappa.

Pappa, Majken och jag tog en runda ner till Nova och luncha och firade att Lilla M blev 7månader idag medan mamma försöker anställa assistenter som kan ta sommarvik. Detta är inte det lättaste kan jag meddela!! Vi har kanske haft tur innan, för vi har inte haft dessa problemen förr.
Vet inte hur många som är genom gångna nu som provat på men inte vågar ta ansvar. Tror "alla" att personligassistent är ett yrke man klarar i en handvändning?!

Det kanske ser lätt ut på ytan, men det krävs faktiskt en jäkla massa för att klara av det. Då kan man inte söka jobb som assistent om man inte är redo att hugga in!! Jag håller tummarna att det blir en bra lösning SNART!!

Vi har haft en underbar dag med bus och mys.
Det enda ledsamma är att Majkan "Lammis" lyckades hoppa över vagnkanten idag och jag missade det. :/

20130618-230113.jpg

Kommentera

