Ett varmt hjärta och en tår på kinden

20130616-192109.jpg

20130616-192127.jpg
Har precis kommit hem från avslutning med våra underbara handbollstjejer!

En tår trillade och det känns i hjärtat att man inte kommer hänga med dessa töser 3-5gånger i veckan.

Jag kramade om dom alla och tackade för dessa år.

Dessa tjejer betyder mycket för mig och jag vet att jag har gjort en skillnad.

En av tjejerna sa ” tack Mia för du brydde dig så mycket och hjälpte mig när jag inte åt!”

Vad svarar man?! Kunde bara svara att det var en självklarhet!! Och ge henne en extra kram.

Tack för den fina ringen tjejer ( och föräldrar) ni kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Vi kommer och hejar på er! Jag är så stolt över er!!!

Kommentera

