Fredagsvågen

20130614-104055.jpg

Dax att fredagsväga igen.
Jag vägde mig inte förra fredagen pga vi var på Menorca.

Jag körde lite träning på semestern. 100st knäböj + plankan körde jag 2st dagar. 100st utfall + plankan 1dag. Sen var jag med på yoga och vattengympa och vi promenerade till och från Cituadella som blev ca 8km.

När vi kom hem stod vågen på +2,2kg men idag så hade jag tappat de kilona och ytterligare 2,1kg. Måttbandet stod exakt samma som sista mätningen.
Nu har jag 17,8kg till målvikt men bara 4kg till vikten som jag vägde när jag blev gravid.
Totalt 32,4kg har försvunnit från min kropp.

Go go go!

One thought on “Fredagsvågen

Kommentera

