Godmorgon

20130612-072453.jpg
Denna natt har varit speciell. Kan höra de rutinerade föräldrarna säga :
”Vänj dig, så här kommer det vara många nätterna de kommande 10åren.”

Lilla M är jätte snorig och kan inte andas genom näsan som hon brukar dvs det är svårt att ha nappen vilket leder till hon är orolig.
Vår madrass blev misshandlad av vår förra säng så den har en ”vikning” så det blir en upphöjning ca 30cm in.
Denna upphöjning blev perfekt lutning för henne. Så hon fick ligga på tvären i sängen och accepterade inget annat än ligga tätt intill mig så jag hamnade på tvären med överkroppen men för att inte ligga tvärsöver F så vek jag ihop mig.

Tyvärr så är inte bara Lilla M sjuk, utan jag har åkt på någon magåkomma. Jag mår bra i det stora hela, ingen feber och mår bara pytte lite illa ibland. Kan äta som vanligt. Så jag vet inte riktigt vad jag åkt på. Vilket fall så har jag rasat 3,3kg på 2dagar. Synd bara att det är vätska som försvunnit som garanterat kommer komma tillbaka.

Jag har en känsla av att detta kommer bli en långdag.

2 thoughts on “Godmorgon

Kommentera

