Ny utmaning att besegra

20130611-135717.jpg

När vi var iväg nu så blev det inte allt för mycket träning.
Jag körde mitt egna lilla upplägg på 100st knäböj, 3st plankan X 1minut, eller 100st utfall, 3st plankan x 1min. Sen så var jag med på lite yoga och någon vatten grej. De var mest sköna inte så jobbiga.
Sen gick vi in till närmsta stad och tillbaka och det blev ca 8km.

När vi satte oss och tittade på U21 fotboll på en pub som hade wifi så såg jag att jag fått nytt tränings upplägg.
En sak jag aldrig kunnat göra är armhävningar på tå, inte ens när jag tränade som mest handboll.
Nu så har jag armhävningar på tå i ett av mina program… 12 x 4. Hur i helsike ska jag ta mig igenom det?!
Jag testade på att göra armhävningar, jag slog personligt rekord!!! EN! 😀

Grattis till mig, detta kommer gå lysande!

Kommentera

