Saker man inte tänkt på innan

20130531-054836.jpg

Vilket väder det var igår!! Till och med vindarna var varma.
Efter vi varit på BVC så var vi och letade efter en klänning som jag kan ha med mig på semestern. Det finns många fina klänningar som jag kan tänka mig, men det finna ett litet ”problem”.
Det är ett jäkla meck att amma i många klänningsmodeller. Det är sånt jag inte har tänkt på innan.
Well well, inte lönt att handla när tanken är att jag ska krympa en del till! 😉

Vi håller tummarna på att det blir lika fint väder idag som igår för jag ska träffa en massa retrovagns tokiga tjejer och fika ute i det gröna!

3 thoughts on “Saker man inte tänkt på innan

    • Tack! Jag trivs bättre som blondin än vad jag trodde.
      🙂 känner mig inte så ”dum” som jag kände mig innan. Men det har nog mer med min mogna ålder att göra 😉

      • hahah, jag är inte där än så jag ser mig fortfarande som lite blåst och kan skylla på hårfärgen 😉 Ser jättefint ut på dig iallafall och får bra fin hudton.

Kommentera

