Retrostuff

20130531-162100.jpg

Jag älskar att få brev!

Fast att jag visste att detta inte var till mig så var det mitt namn på paketet.

Jag fick tips av en av de retrogrupper jag är med i på FB om Retrostuff som drivs av My.

Jag klickade på hennes FB sida och ville ha allt hon lagt upp där. Trodde förvisso att det skulle vara en plånboksdödare men icke med tanke på den service jag fått och att denna klänning är unik. Jag har själv fått välja vilken typ av tyg och färger. Sen har hennes kreativa förmåga fått sätta ihop denna fina klänning med ”byxor”. Jag älskar den!!!

Tack My för super service och en underbar klänning!!

One thought on “Retrostuff

Kommentera

