Tjopptjopp

20130524-230935.jpg

Fick en tanke för någon dag sen men slog bort den. Men så ikväll så kom tanken igen.

”Ska vi inte fira midsommar uppe i Sthlm?”

Jag frågade F och han tänkte i 2 sekunder och sen beslutade vi oss för det!

Ca. 30min senare så hade vi bokat boende och betalt tågbiljetter. Livet är väldigt enkelt ibland!

Jag har sagt i ca 3års tid att jag vill upp till Sthlm för att träffa fina Filippa på hennes hemmaplan (vilket jag nästan gjorde i aug, hon kom till oss i Nacka sporthall) och bara mysa och babbla en massa. Nu så kommer hela min familj med upp, för Majken måste ju få träffa Filippa!!

Är så oerhört glad att ”jag ska bara” inte fanns denna gång! Utan idé till handling med en gång!
Tjopptjopp

2 thoughts on “Tjopptjopp

Kommentera

