Roligt men helt slut

20130521-011104.jpg

Vad jag älskar mina träningsprogram jag har just nu. På måndagar har jag 6st olika superset X3 + funktionella töjningar.
Är helt slut efteråt men bara älskar köra det! Idag fick jag en galen mjölksyra både i rumpa, lår och armar. Blev riktigt illamående så mycket jag tog i.

Jag tog nya bilder på mig idag och skickade in.
Fast jag haft en dipp så har det hänt lite med kroppen i alla fall. Vilket är väldigt motiverande!!
Nu måste jag bara få kontroll över maten och använda de hjälpmedel jag har att använda mig av!
För mer resultat vill jag ha och se!!

Att forma kroppen och göra den stark och smidig sker tyvärr inte i soffan med en kopp kaffe. Man måste göra jobbet, men träningen är kul maten tycker jag är en pina. Fast det inte är en massa konstigheter så tycker jag att det är skit tråkigt! Hade gärna haft en kock som gjorde all min mat! För god mat är trevligt!

Kommentera

