Slutet närmar sig

20130502-223221.jpg

Ett slut börjar närma sig. Det är dax att klippa navelsträngen och släppa dessa underbara tjejer så de får uppleva nya äventyr. Vår resa som deras ledare är snart över!

Det är med vemod jag släpper dessa underbara ungdomar. Jag har fått äran att få lära känna dom och fått se dom växa från barn till tonåringar.

Vi har varit tuffa mot dom många gånger med vi har försökt visa dom våra hjärtan samtidigt.
Många gånger har jag bara velat vira in dom i bomull och sätta dom bakom pansarglas och velat ta deras smärta och frustration.

Älskade små stora tjejer!

Det kommer verkligen kännas konstigt att inte få hänga med er 3-5gånger i veckan. Få höra era tankar om livet och handbollen.
Jag kommer sakna er härliga glädje och knasigheter.

Ni har berikat mitt liv på många sätt!!
Jag hoppas jag har berikat erat liv på något litet sätt, antingen privat eller som handbollsspelare. Varje tjej jag mött under dessa 3år har fantastiska gåvor och er framtid är oerhört ljus, bara ni vågar slänga er ut och prova på det lite osäkra! (Så länge det är lagligt och ni inte skadar er eller någon annan)
Våga prova på, våga göra fel för det kan alltid rättas till, våga chansa!! Ni kommer få uppleva så mycket härligt och skapa så mycket minnen!!!

Våga lev livet fullt ut!
Ni kommer alltid vara i mitt hjärta!

4 thoughts on “Slutet närmar sig

Kommentera

