Fröken odjuret går till frissan

20130420-062255.jpg

God morgon!

Det finns inget bättre än att vakna till ett fönster som har besvär att hålla solen ute.

Detta är min dag! Om några timmar så ska jag besöka min frisör och klippa av lite av barret och sätta lite färg i det så det blir levande igen. Som jag längtat! Nästan ett år sen sist jag var där.

Tyvärr så kommer Jennie (frisören heter så) ta emot odjuret! Vaknade igår kväll efter jag nattat Majken och mig själv med att det kliade lite på höger öga. Jag går in i badrummet och tittar mig i spegeln, ögonlocket är jätte svullet. Jag hoppades det skulle lägga sig under natten, men icke.

Så idag är det solglasögon som gäller!!

Kommentera

